Horizontální žaluzie ExpoWin. Horizontální žaluzie ExpoWin.

Horizontální žaluzie ExpoWin. » Zkušenosti a reference


Napsali jste nám aneb Vaše zkušenosti a reference

Vážení zákazníci,

připravili jsme pro Vás na našich stránkách místo kde uvádíme vybrané Vaše reference:

Zapojit se je jednoduché: napište nám email nebo vyplňte níže uvedený formulář, jak jste byli s našimi službami a zbožím spokojeni. Bylo při nákupu a dodání horizontálních žaluzií, sítí proti hmyzu, textilních rolet, plissé žaluzií vše v pořádku nebo máme někde slabá místa, která bychom měli zlepšit?

Dejte nám, prosím, vědět. Děkujeme!

Zde prosím vyplňte referenci


Stránky: , 1, ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, ... 54, .

Peter Korman, Dobřany

Nákup by bez problémů, informace o expedici taky. Tady komunikace s obchodem končí. Zboží expedovali 1.6. Dnes je 16.6. a doma ještě nic nemám. Na dotazy nereagují. Uvidíme, jak se to vyvine. Každopádně platby předem nedoporučuji.

Milena, Úvaly

Velká spokojenost.

Petr Frais, České Budějovice

Nákup rychlost dodání, komunikace, dodání produktu bez poškození, kvalita, vše OK. Všem doporučuji .

Milan V., Beroun

Super nákup,rychlost, včetně dodání. Vše sedí jak má.Doporučuji.

Martin, Ústí nad Orlicí

Objednávka plissé žaluzií přes internet proběhla v pořádku.
Dodání proběhlo v domluveném termínu, na dodací dobu jsem byl upozorněn.
Po doručení snadná instalace. Barva a textura nosníku a textilie odpovídá fotografií na stránkách.
Vše sedí a je kvalitně zpracované. S nákupem jsem spokojen, nelituji.

Lenka, Starý Poddvorov

Od objednání po doručení - velká spokojenost.

Martin, Roštění

Vše v pořádku. Spokojenost.

Antonín Zemek, Moravská Nová Ves

nákup proběhl v pořádku,ale při dodání byly dvě žaluzie poškozené. Reklamace 23.5. 2018. telefonicky i emailem ,poslané fota poškozených žaluzií.Nikdo neodpověděl ani nenapsal zprávu.Při dotazu 29.5.2018 jak probíhá reklamace,bylo řečeno že se čeká na moji zprávu ohledně poškozených žaluzií,ale přitom mě nikdo nekontaktoval !!!! Bylo mě řečeno že žaluzie dají okamžitě do výroby a bude to trvat asi 7 pracovních dní.Takže reklamace bude možná vyřízená do 13 dní !! Přitom zaplacený poplatek za možnost okamžité výměny zboží při reklamaci !!??? Poplatek byl asi zaplacený zbytečně.Poplatek tedy nemusíte platit, ušetříte peníze.

Vaše reference

Jméno: *
Příjmení:
Město: *
Číslo objednávky: *
Vyberte obrázek:  (max. 2MB)
1. Jak jste byli spokojeni při nákupu a následném dodání žaluzií, sítí nebo rolet?
*
2. Máte pro nás dobrou radu? Pomozte nám zlepšit eshop, přístup nebo dodání žaluzií.
*

.



Jak vám mohu pomoci?

"Vážení a milí zákazníci,

srdečně Vás vítám v našem internetovém obchodě, který je specializován zejména na vnitřní horizontální žaluzie, sítě proti hmyzu a související okenní příslušenství. Jsem zde pro Vás a v případě jakéhokoliv dotazu k žaluziím se na mě obraťte. Ráda Vám pomůžu a zodpovím Vaše dotazy."

Lucie Rybáková

E-mail: Tel.:
Zpráva:

Dobrý den,

"Vážení a milí zákazníci,

srdečně Vás vítáme v našem internetovém obchodě, který je specializován zejména na horizontální žaluzie, sítě proti hmyzu a další okenní příslušenství. Jsme zde pro Vás a v případě jakéhokoliv dotazu se na nás obraťte. Rádi Vám pomůžeme a zodpovíme Vaše dotazy."

U nás máte jistotu nejvýhodnější nabídky na trhu, a to:

BEZ NUTNOSTI REGISTRACE

DOPRAVA ZDARMA NA VŠE!

BALENÍ ZDARMA!

DÁRKOVANÁ - KE KAŽDÉ OBJEDNÁVCE OD NÁS DOSTANETE SKUTEČNÝ DÁREK

DOBA DODÁNÍ OD 3 DO 7 PRACOVNÍCH DNÍ - DLE NAŠÍ VYTÍŽENOSTI