Horizontální žaluzie ExpoWin. » Zkušenosti a reference
Napsali jste nám aneb Vaše zkušenosti a reference
Vážení zákazníci,
připravili jsme pro Vás na našich stránkách místo kde uvádíme vybrané Vaše reference:
Zapojit se je jednoduché: napište nám email nebo vyplňte níže uvedený formulář, jak jste byli s našimi službami a zbožím spokojeni. Bylo při nákupu a dodání horizontálních žaluzií, sítí proti hmyzu, textilních rolet, plissé žaluzií vše v pořádku nebo máme někde slabá místa, která bychom měli zlepšit?
Dejte nám, prosím, vědět. Děkujeme!
Nákup by bez problémů, informace o expedici taky. Tady komunikace s obchodem končí. Zboží expedovali 1.6. Dnes je 16.6. a doma ještě nic nemám. Na dotazy nereagují. Uvidíme, jak se to vyvine. Každopádně platby předem nedoporučuji.
Vše OK.
Velká spokojenost.
Nákup rychlost dodání, komunikace, dodání produktu bez poškození, kvalita, vše OK. Všem doporučuji .
Super nákup,rychlost, včetně dodání. Vše sedí jak má.Doporučuji.
Objednávka plissé žaluzií přes internet proběhla v pořádku.
Dodání proběhlo v domluveném termínu, na dodací dobu jsem byl upozorněn.
Po doručení snadná instalace. Barva a textura nosníku a textilie odpovídá fotografií na stránkách.
Vše sedí a je kvalitně zpracované. S nákupem jsem spokojen, nelituji.
Od objednání po doručení - velká spokojenost.
Vše v pořádku. Spokojenost.
Antonín Zemek, Moravská Nová Ves
nákup proběhl v pořádku,ale při dodání byly dvě žaluzie poškozené. Reklamace 23.5. 2018. telefonicky i emailem ,poslané fota poškozených žaluzií.Nikdo neodpověděl ani nenapsal zprávu.Při dotazu 29.5.2018 jak probíhá reklamace,bylo řečeno že se čeká na moji zprávu ohledně poškozených žaluzií,ale přitom mě nikdo nekontaktoval !!!! Bylo mě řečeno že žaluzie dají okamžitě do výroby a bude to trvat asi 7 pracovních dní.Takže reklamace bude možná vyřízená do 13 dní !! Přitom zaplacený poplatek za možnost okamžité výměny zboží při reklamaci !!??? Poplatek byl asi zaplacený zbytečně.Poplatek tedy nemusíte platit, ušetříte peníze.